poniedziałek, 16 września 2013

"Filozofia w kolorze i piśmie zaklęta"

W galerii "TRAKT" - MOK Sochaczew Chodaków
14.09.2013 odbył się wernisaż wystawy moich obrazów olejnych, akwarel i grafik unikatowych, połączony z wieczorem autorskim
"Haiku EKK - cztery pory roku",
 tomik zilustrowałam  tradycyjnymi japońskimi sumi-e.
Czytane przeze mnie haiku spotkały się z wielkim zainteresowaniem, w trakcie wernisażu malowałam "na żywo" sumi-e i rozdawałam je widzom.
Na wernisaż przybyło ponad 100 osób, atmosfera była wspaniała,
podawano tradycyjną białą i zieloną herbatę.


plakat wystawy (projekt graf. MOK)








Tutaj maluję moje ukochane sumi-e i rozdaję chętnym, 
najwięcej dostała ta mała dziewczynka ;)



W trakcie wernisażu była serwowana japońska herbata i ciasteczka 
z konfiturami zrobionymi z owoców z naszego sadu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nadal upał ...

... a w atelier tukan zerka na nas z wyraźną aprobatą ;)